dinsdag 30 mei 2017

For you...

Hallo allemaal,

Wat een heerlijke dag vandaag nu het zo afgekoeld is.
Ik had vandaag een vrije dag en kon mijn creatie afmaken.
Dit plaatje lag al een tijdje klaar en ik moest er iets mee doen.

For you...


Weer een heerlijke zoete kleur, en ........DDD Shape Art-Medal, 470.713.130.
Ik ben begonnen met de basiskleur Ivoor, daarop Pion palette beige 1,daarop DP van Pion, Paris Flea Market.
Het lieve plaatje is van Gerda,het hondje heeft op zijn  koppie een rozet, deze heb ik ook gemaakt met een bling bling parel erop.
Onder het plaatje nog een roze ruche en daarna gemat op een Noor snijmal.
Hier heb ik wat pareltjes erop gedaan en van een kantje de bloemetjes los geknipt, en deze tussen de parels gedaan.
Linksboven een hartenmal uit China, vlinder van memorybox, onderaan de hartenslinger van MD,
linksonder  een bloemenmal van spellbinder en Leane, en de letters zijn van Crealies.
Als afwerking nog een mooie kanten strik, parelhartjes en een roosje.

Ik wil ook de dames bedanken die een reactie hebben achter gelaten op mijn vorige creatie.
Zo leuk om dit te lezen...

Lieve groetjes, Ans.


2 opmerkingen:

  1. Wa een prachtig kaart Ans. Mooi dp. Lief plaatje leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk zoet en sweet plaatje met de rozet op zijn koppie, hihi Je kaart ziet er weer super verzorgd uit Ans!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen